| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Ellu Luukala

|
Lähetetty: Maa Jou 21, 2009 19:41 Viestin aihe: |
|
|
| Se on paljon mielekkäämpi käyttää esim. viestin kirjoitus, uusien viestien selailu jne. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jarkko Neekeri

|
Lähetetty: Maa Jou 21, 2009 19:52 Viestin aihe: |
|
|
SMF = Perseestä
Täähän on just plain and simple, niinko useimmat täällä hilluvat käyttäjätki. _________________ Long time no see
Long time no hear
Long time no speak
So call me Helen Keller |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Anii Äijäenergiaa!

|
Lähetetty: Maa Jou 21, 2009 20:46 Viestin aihe: |
|
|
| Ellu kirjoitti: | | Foorumisofta jos vaihdettaisiin smf:ään niin olisi paljon mielekkäämpää fooruilua. |
ei kai se uus softa tuo käyttäjiltä laadukkaampia viestejä? Jos niin on, haluun sen kyl ehdottomasti ihan omaan käyttöönkin  _________________ Laiskat on lepposia ™ |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ellu Luukala

|
Lähetetty: Maa Jou 21, 2009 20:55 Viestin aihe: |
|
|
| Anii kirjoitti: | | Ellu kirjoitti: | | Foorumisofta jos vaihdettaisiin smf:ään niin olisi paljon mielekkäämpää fooruilua. |
ei kai se uus softa tuo käyttäjiltä laadukkaampia viestejä? Jos niin on, haluun sen kyl ehdottomasti ihan omaan käyttöönkin  |
Ei mutta silloin täällä olisi paljon mukavampaa lueskella viestejä ja vastailla niihin. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jarkko Neekeri

|
Lähetetty: Maa Jou 21, 2009 20:57 Viestin aihe: |
|
|
Tota, miten SMF:ssä on helpompi tai mielekkäämpi tai jtn. lukea / vastata viesteihin?
Se on ihan samaa huttua ehkä vähän prameammissa kuorissa. _________________ Long time no see
Long time no hear
Long time no speak
So call me Helen Keller |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Anii Äijäenergiaa!

|
Lähetetty: Maa Jou 21, 2009 20:59 Viestin aihe: |
|
|
^^ mitä siinä on niin erilaista ,että se käyttömukavuus paranee huomattavasti?
Kysyn ihan siksi, että mulla alkaa ikä tuomaan jo sellaista "kaikki mikä on uutta on vaikeampaa" asennetta, enkä automaattisesti halua uusia asioita vain siksi että ne on uusia. Siinä pitäiis olla jotain merkittävää parannustakin silloin, eli mikä siinä toisessa on niin paljon paremmin? (mä käyn vaan näillä dinosaurusfoorumeilla missä on vanhaa tarjolla, eli ei ole omakohtaisia kokemuksia ) _________________ Laiskat on lepposia ™ |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ellu Luukala

|
Lähetetty: Maa Jou 21, 2009 21:19 Viestin aihe: |
|
|
Mielipideasioita on pirun vaikeaa selittää varsinkaan ihmiselle, jolla on hyvinkin voimakkaat ja kielteiset ennakkoasenteet.
Eniten mua pännii tässä foorumisoftassa viimeisen käynnin jälkeen tulleiden viestien lukeminen. SMF:ssä kun pääsee suoraan linkistä klikkaamaan kaikki viimeisen käynnin jälkeen tulleet vastaukset (kyllä tässäkin pääsee joo), mutta se mikä siinä on parempaa on se, että jokaisen otsikon perässä on sana "uusi", josta pääsee siinä ketjussa olevaan ensimmäiseen uuteen viestiin. Ja se jopa toimii. Tiedän, että tässä on otsikon edessä oleva ikoni, jonka pitäisi toimia samalla tavalla, mutta ei toimi. Niin ja luetut ketjut häipyvät sieltä uusimmista viesteistä. Ja se uusimmat viestit linkki on näkyvissä olitpa missä päin foorumia vaan eli ei tarvitse mennä etusivun kautta sinne aina. Lisäksi mitä tulee tuohon viestien kirjoittamiseen niin mielestäni SMF:ssä on selkeämmät namiskat esim. lainaukseen, linkin laittoon jne. Käyttäjien profiilit ovat selkeämpiä jne. Tässä nyt joitain asioita mitkä minun mielestäni ovat SMF:ssä parempia. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Anii Äijäenergiaa!

|
Lähetetty: Maa Jou 21, 2009 21:31 Viestin aihe: |
|
|
Kiva kuulla että viitsit silti vaivautua selittämään niin kielteisiä ja vahvoja mielipiteitä omaaville ihmisille.
Mä tällä välin vilasin pikaisesti yhtä foorumia, mikä oli tehty tolla toisella softalla, ja rekisteröitymättömänä käyttäjänä siitä ei kyllä auennut se auvoisuus. Täällä mä itse en käytä tota viimeisten viestien selailua, en vaan jaksa niin paljoa lukea. Mulla on ne muutamat tietyt foorumit ja muutamat aiheet joita tarkkailen, ja siihen riittää tää softa. Sikäli toi näytti niin samankaltaiselta, ettei mua se vaihto haittaiskaan, on niitä pahempiakin nähty  _________________ Laiskat on lepposia ™ |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Morre Murre

|
Lähetetty: Maa Jou 21, 2009 23:13 Viestin aihe: |
|
|
| Ellu kirjoitti: | | Lisäksi mitä tulee tuohon viestien kirjoittamiseen niin mielestäni SMF:ssä on selkeämmät namiskat esim. lainaukseen, linkin laittoon jne. Käyttäjien profiilit ovat selkeämpiä jne. |
Mä en kyllä ymmärrä miten lainaaminen voisi olla tämän selkeämpää, kun viestin oikeassa yläkulmassa on namiska "lainaa"
Selkiys on tietysti osaksi myös tottumiskysymys, mutta mulla ei tämän softan kanssa ole koskaan ollut mitään ymmärrysvaikeuksia. Esim. juurikin napit "URL", "Img" ja "Quote" ovat aika selkeitä. Samoin tekstin muotoiluun liittyvät napit.
Selkeät ovat myös "Esikatselu" ja "Lähetä" nappulat.
Mikä siis tässä softassa on mielestäsi epäselvää? Älä sotke sitä tottumukseen, vaan pyri katsomaan asiaa mahdollisimman neutraalisti. Ikään kuin et olisi ikinä mitään keskustelufoorumia käyttänytkään. _________________ Laske läpitte perkele! Hautaa pystyyn, että maata säästyy!
-Anton Laurila / Täällä Pohjantähden alla- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ellu Luukala

|
Lähetetty: Tii Jou 22, 2009 6:34 Viestin aihe: |
|
|
Tottakai mä tutkailen asiaa kokemusteni valossa. Enkä mä ole sanonut, että tämä softa olisi totaalisen paska vaan kertoilin omia mielipiteitäni siitä mitkä minusta on paremmin SMF:ssä.
Morre: tarkoitin juurikin noita namiskoja "URL", "Img" jne. Eikä kyse olisi siitä ettenkö ymmärtäisi miten ne toimivat vaan minun mielestäni toisin toimivat on paremmat. Enkä myöskään ole sanonut minkään olevan epäselvää.
Anii: no sulla ei kylläkään ollut kielteisiä eikä vahvoja mielipiteitä eli sillä lauseella en viitannut sinuun.
Eihän näiden kahden välillä ulkonäöllisesti olekaan kovin suuria eroja, mutta käytössä on pieniä eroja, jotka mun mielestä on paremmin ratkaistu SMF:ssä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Morre Murre

|
Lähetetty: Tii Jou 22, 2009 7:18 Viestin aihe: |
|
|
| Ellu kirjoitti: | | Morre: tarkoitin juurikin noita namiskoja "URL", "Img" jne. Eikä kyse olisi siitä ettenkö ymmärtäisi miten ne toimivat vaan minun mielestäni toisin toimivat on paremmat. Enkä myöskään ole sanonut minkään olevan epäselvää. |
Miten ne toiset toimivat? Onko niissä eri teksti tjsp.?
Käytin termiä 'epäselvä' tässä asiassa selkeän vastakohtana. Kun siis puhuit toisen juttujen olevan selkeämpiä. En siis sanonut sinun sanoneen mitään epäselväksi, vaan otin käyttämäsi termin vastakohdan  _________________ Laske läpitte perkele! Hautaa pystyyn, että maata säästyy!
-Anton Laurila / Täällä Pohjantähden alla- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kukkatuk Tonttu

Liittynyt: 15 Lok 2006 Viestejä: 12492 Paikkakunta: Kellokosken Intensiivihoito Oy
|
Lähetetty: Tii Jou 22, 2009 8:43 Viestin aihe: |
|
|
Onko tää SMF se toisenlaisempi läppä mikä on käytössä monilla muilla forumeilla? Jos on niin mä en pidä siitä taas yhtään. Se on vaikea Ja mä lähdin tähän hommaan ihan puhtaalta pöydältä! Yks syy miks jumahdin luolaan En oppinu käyttämään sitä toista softaa niin että selaaminen olis ollut helppoa ja mielekästä  _________________ When a woman says no, she means no! When a man says yes it means he probably hasn't understood the question. -Retku-Pekka |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Unelma Auvoinen Avarakatseinen

|
Lähetetty: Tii Jou 22, 2009 8:52 Viestin aihe: |
|
|
Mä en koe, että näissä kahdessa olisi suurikaan eroja käyttää. Myöskään toinen ei ole toista vaikeampi, koska osaan käyttää molempia.
Mutta SMF:llä muiden kirjoittajien lainaaminen on huomattavasti helpompaa, etenkin jos lainaa useampaa kirjoittajaa samaan viestiin. _________________ "-Kaikilla on omat vahvuutensa. Sattuu vain olemaan niin, että minussa nämä kaikki vahvuudet yhdistyvät." - P. Väyrynen |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
higlu Kolkko aasi

|
Lähetetty: Tii Jou 22, 2009 11:43 Viestin aihe: |
|
|
| Oon molempia käyttäny ja musta tää on parempi varsinkin modena, ton smf:n hallintakilkkeet on imo ihan sietämättömät. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Peche Äetee

Liittynyt: 10 Syy 2003 Viestejä: 15589 Paikkakunta: Sisä-Savon korpi
|
Lähetetty: Tii Jou 22, 2009 11:55 Viestin aihe: |
|
|
Heittäkääs joku linkki johonkin sellaseen keskustelupalstaan jossa on toi joku ihmeen kirjainlyhennesysteemi käytössä  _________________ Ihmettelen miten paljon kykenee
tekemään ilman että tekee
oikein mitään
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
maija78 Oikeudessa

Liittynyt: 26 Jou 2005 Viestejä: 2812 Paikkakunta: Vantaa, L-Mäki
|
Lähetetty: Tii Jou 22, 2009 13:54 Viestin aihe: |
|
|
^Tässä olisi yksi. _________________ "You know what they say about curiosity." -Grand Magus Telestra |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Peche Äetee

Liittynyt: 10 Syy 2003 Viestejä: 15589 Paikkakunta: Sisä-Savon korpi
|
Lähetetty: Tii Jou 22, 2009 14:21 Viestin aihe: |
|
|
Hmm. Pikavilkasulla ei pahemmin näytä eroavan tästä muodosta. Tai siis, sama paska eri paketissa  _________________ Ihmettelen miten paljon kykenee
tekemään ilman että tekee
oikein mitään
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vita Objektiivinen

|
Lähetetty: Tii Jou 22, 2009 19:35 Viestin aihe: |
|
|
ja mä en usko että täti saatana alkaa konvertoimaan luolaa smf:lle kovin helpolla  _________________ “You’d find it easier to be bad than good if you had red hair,” said Anne reproachfully. "People who haven’t red hair don’t know what trouble is.”
- Anne to Marilla in Anne of Green Gables |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Qppa Startti-Nasu

Liittynyt: 11 Syy 2003 Viestejä: 6799 Paikkakunta: Sauvon perämetsä
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jonanna Täti Saatana

Liittynyt: 10 Syy 2003 Viestejä: 86408 Paikkakunta: Kumiankkalinna
|
Lähetetty: Tii Hel 02, 2010 10:14 Viestin aihe: |
|
|
Duoda. Mä olen vähän harkinnut sellaista, että jos puolitettais meidän kaista? Nyt ei ole ollut enää bottiongelmia ja porukkaa käy niin paljon vähemmän, että haittaisko tuo? Pikkasen tää saattaa sitten olla hitaampi, jos väkeä on välillä enemmän, mutta jotenkin en usko, että tää tulee tästä kauheasti vilkastumaan  _________________ <modifier> tota
<modifier> voiko nainen ottaa nokkiinsa jos
<Ghouli> voi |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Gilraen Mimosa

|
Lähetetty: Tii Hel 02, 2010 10:58 Viestin aihe: |
|
|
^ Saahan sitä aina lisättyä, jos ruuhkaa tulee.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jonanna Täti Saatana

Liittynyt: 10 Syy 2003 Viestejä: 86408 Paikkakunta: Kumiankkalinna
|
Lähetetty: Tor Maa 25, 2010 11:11 Viestin aihe: |
|
|
Mä olen mietiskellyt, että kun noita synttärionnitteluja tulee niin tuhkatiheään, eikä kaikki ees huomaa noita threadeja, niin olisko järkevää pistää kaikki synttärionnittelut yhteen threadiin? Sitten vaan normaaliin tapaan 50 sivun kohdalla kiinni ja uutta peliin. Siitä voisi vaikka tehdä stickyn. _________________ <modifier> tota
<modifier> voiko nainen ottaa nokkiinsa jos
<Ghouli> voi |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
blondie^ Random Olavi

Liittynyt: 11 Tou 2004 Viestejä: 6838 Paikkakunta: Kanta-Haeme
|
Lähetetty: Tor Maa 25, 2010 11:24 Viestin aihe: |
|
|
^  _________________ Out of my mind.
Back in 5 minutes! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Anoia USB-Hitleriina

Liittynyt: 10 Tou 2005 Viestejä: 30927 Paikkakunta: kumipasila
|
Lähetetty: Tor Maa 25, 2010 11:24 Viestin aihe: |
|
|
kannatetaan _________________ viinat haisee vanhoille myyjille.
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kukkatuk Tonttu

Liittynyt: 15 Lok 2006 Viestejä: 12492 Paikkakunta: Kellokosken Intensiivihoito Oy
|
Lähetetty: Tor Maa 25, 2010 12:14 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä juu  _________________ When a woman says no, she means no! When a man says yes it means he probably hasn't understood the question. -Retku-Pekka |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|