| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Unelma Auvoinen Avarakatseinen

|
Lähetetty: Sun Hei 25, 2010 19:07 Viestin aihe: |
|
|
Mun pitäis neuloa sukkia, mut tuli tällänen  _________________ "-Kaikilla on omat vahvuutensa. Sattuu vain olemaan niin, että minussa nämä kaikki vahvuudet yhdistyvät." - P. Väyrynen |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kukkatuk Tonttu

Liittynyt: 15 Lok 2006 Viestejä: 12480 Paikkakunta: Kellokosken Intensiivihoito Oy
|
Lähetetty: Sun Hei 25, 2010 19:28 Viestin aihe: |
|
|
^Makee! Ohjetta?
Mun pitäis kans alkaa kaiveleen kutimia kaapista. Lokakuussa syntyvälle pikku-prinsessalle vois vääntää jonku villapuvun.. _________________ When a woman says no, she means no! When a man says yes it means he probably hasn't understood the question. -Retku-Pekka |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: Sun Hei 25, 2010 19:34 Viestin aihe: |
|
|
Ohjetta ei oo kuin mun päässä.  _________________ "-Kaikilla on omat vahvuutensa. Sattuu vain olemaan niin, että minussa nämä kaikki vahvuudet yhdistyvät." - P. Väyrynen |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kukkatuk Tonttu

Liittynyt: 15 Lok 2006 Viestejä: 12480 Paikkakunta: Kellokosken Intensiivihoito Oy
|
Lähetetty: Tii Hei 27, 2010 17:05 Viestin aihe: |
|
|
^Okei, niin ne parhaat yleensä
Mä yritän pähkäillä, mitä alkaisin tekemään 4.10. (:LA) syntyvälle pikku-prinsessalle. Jonku tän tyyppisen villahaalarin, ehkä.... Olisko ideoita? _________________ When a woman says no, she means no! When a man says yes it means he probably hasn't understood the question. -Retku-Pekka |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: Sun Elo 01, 2010 13:43 Viestin aihe: |
|
|
Kuinka vaikea voikaan olla sukkien tekeminen kun tulos on tälläinen
KLIK
KLIK _________________ "-Kaikilla on omat vahvuutensa. Sattuu vain olemaan niin, että minussa nämä kaikki vahvuudet yhdistyvät." - P. Väyrynen |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jonanna Täti Saatana

Liittynyt: 10 Syy 2003 Viestejä: 86396 Paikkakunta: Kumiankkalinna
|
Lähetetty: Sun Elo 01, 2010 22:01 Viestin aihe: |
|
|
Ryysy kutoo bigfootille sukkia  _________________ <modifier> tota
<modifier> voiko nainen ottaa nokkiinsa jos
<Ghouli> voi |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
linttu Kaaosteoria

|
Lähetetty: Per Elo 13, 2010 13:18 Viestin aihe: |
|
|
Oi, mä tykkään noista Novitan Puron uusista väreistä ..oli sitten pakko ostaa Usvaa ja Metsää pari kerää..
Kauhea lankahamsteri.. vielä kun ehtis tehdäkin jotain niistä  _________________ "but even I / as sick as I am
I would never be you " |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|